wtorek, 24 marca 2015

No i nastała wiosna. Czas zacząć sezon rowerowy :)

Jest miło i ciepło. Wiosna… Po raz pierwszy w tym roku (w końcu!) wyciągnąłem rower i pojechałem sprawdzić coś, co nurtowało mnie od ponad roku - jak daleko sięga droga ekspresowa S19 (od strony Świlczy). No i doigrałem się ;) Odpowiedź jest okrutna - to ok. 450 metrów. Ale może wnuki… Są też pozytywne aspekty małej przejażdżki - wypocząłem, było miło, słonecznie i ciepło… Po za tym pozdrawiam załogę nieoznakowanego Opla Insigni o numerze rejestracyjnym RDE RM42 ;) 
A tak oto wygląda wjazd do Rzeszowa od strony autostrady w piękny, wiosenny dzień marcowy…


Wolny jak ptak?

Na wszystko leje pies, bo kocha PKS… ;)

Dodaj napis

Następne wyzwanie...

Droga ekspresowa S19 w kierunku Barwinka - długość ca. 450 metrów

A przede mną już tylko ściana ziemi...

Rzeszów jest piękny, ale wstęp (wjazd) może zmylić...

Nieoznakowany Opel Insignia RDE RM42

1 komentarz: