sobota, 3 października 2015

WWW.DIETERING.COM - polecam ! :)

Przez nieco ponad cztery miesiące moja waga uległa redukcji o ponad 18 kg ;) Częściowo dzięki firmie Dietering, częściowo dzięki wzmożonej aktywności rowerowej i mojemu upartemu dążeniu do celu. Mój "target", to 75 kg. Zostało mi tylko ok. 5 kg do zrzucenia :) Czuję się zdecydowanie lepiej... A tak oto wyglądały początki i wygląda to teraz.:

Maciek także rzucił się na Dietering ;)

Wiosna - waga ok. 98,5 kg :(

Początki Dieteringu - dwu-trzy kilometrowy spacer pod górkę to wyzwanie...

Śniadanko by Deterring

Wg. mojej wagi mam jeszcze nadwagę - to motywuje do dalszej pracy

Papierowe torby z Dieteringu także się przydają - do zabawy ;)

Po czterech miesiącach czuję się znacznie lepiej...

No i ta frajda z jazdy na rowerze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz